شرکت سامیاران به همراه گروه پخش برادران در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات،لوازم و مجموعه های خودرو در رشت حضور پررنگی داشت.گروه پخش برادران با رویکرد افزایش عمق ساخت داخل و توسعه همکاری با سازندگان داخلی در نمایشگاه بین المللی قطعات،لوازم ومجموعه های خودرو حضور پیدا کرد.

 

در این نمایشگاه قطعات و محصولات جدید سامیاران عرضه شد و تولیدکنندگان داخلی با روندی که درمجموعه سامیاران طی می شود بیش از گذشته آشنا شدند.تا بتوانند در مسیر نیازمندی های فناورانه بویژه در تولید قطعات با تکنولوژی بالا حرکت کنند.

 

در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات،لوازم و مجموعه های خودرو نشست های تخصصی با حضور صاحبان صنایع،تولیدکنندگان داخلی،پژوهشگران موسسات آموزش عالی و علاقمند به صنعت خودرو برگزار شد.

 

از نکات برجسته این حضور،ارائه نمونه هایی از سپرهای رنگ کوره ای،جلو پنجره،ابرویی،فلاپ های رنگی و قطعات فلزی رنگ کوره ای سامیاران در دهمین نمایشگاه بین المللی رشت بود.

 

در مدت برگزاری این نمایشگاه،در نشست های تخصصی با متخصصان و صاحب نظران قطعات خودرو و سایر صنایع گفتگو و تبادل نظرهای مفیدی انجام شد که جمله این نظرات در هیئت مدیره شرکت بررسی و حاصل تفکرات و نشست،هیات مدیره ومدیر مجموعه گروه پخش برادران این شد که در جهت پیش برد اهداف شرکت تدابیر ویژه در خصوص فروش آغاز گردید.